Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΚΑΙ ΟΙ 7 ΗΤΑΝ... ΥΠΕΡΟΧΟΙ!

- Πήρε τ' αυτί μου να μετράς λεφτά;
- Όχι λεφτά ρε alter ego! Εφτά! 
- Εφτά; Τι εφτά; Οι δόσεις του ΕΝΦΙΑ είναι πέντε!
- Βρε, σήμερα κλείνουμε τους εφτά χρόνους στο blog!
- Πω, πω! 
- Άσε, μη μου πεις, alter ego. Το είχες όπως πάντα, λησμονήσει!
- Εγώ; Αν είναι δυνατόν. Απλά... θα στο έλεγα αργότερα!
- Τέλος πάντων. Όπως αντιλαμβάνεσαι γράφω την καθιερωμένη επετειακή ανάρτηση.
- Και η αφίσα από το καμπόικο του 1960 τι σχέση έχει; 
- Κάνω λογοπαίγνιο με τους 7 υπέροχους χρόνους μπλογκαρίσματος!
- Ρετρό βρε παιδί μου, όμως... Οι αναγνώστες που να θυμούνται εκείνο το γουέστερν...
- Και τι να έβαζα βρε alter ego; 
- Κάτι πιο... πιασάρικο!
- Δηλαδή; 
- Λοιπόν, 7 χρόνια δεν κλείσαμε; 
- Ναι.
- Δώσε μου εδώ το photoshop, μισό να γκουγκλάρω να βρω την κατάλληλη εικόνα... μια μετατροπή εδώ, μια αλλαγή από δω...
- Να δω τι φτιάχνεις; 
- Τώρα τελειώνω. Λίγο ρετούς, και vois la:

- Κοίτα να δεις! Blog είναι βρε. Δεν είναι η ΜΙ6 υπηρεσία που δουλεύει ο James Bond!
- Ναι, αλλά ταιριάζει καλύτερα! Φέτος είναι ο 007ος χρόνος! 
- Και το 00 τι συμβολίζει; Κανένα... τηλεφωνικό πρόθεμα; :)
- Είναι... εφέ! Χωρίς εφέ θα είμαστε; Εμ, πως!
- Λοιπόν, σε θέλω ανανεωμένο τώρα που ξεκινάμε νέο ταξίδι. Και χωρίς όλα αυτά τα κουλά που μου σερβίρεις και μ' ανάβουν τα λαμπάκια. Συνεννοηθήκαμε alter ego; 
- Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω! 
- Γιατί; 
- Διότι, αν δεν έχω αντίθετη γνώμη με σένα, ή έστω διαφορετική, τότε τι σόι alter ego θα ήμουν; Της συμπολίτευσης να λέω ναι σε ότι να 'ναι;
- Εντάξει, να μη διαφωνείς πάρα πολύ.
- Πριτς! Δεν σφάξανε! Τώρα που μεγάλωσες κατά ένα ακόμη έτος, μιας και βλέπω ότι τα δικά σου γενέθλια πας να τα κάνεις γαργάρα, επιβάλλεται να σου πάω κόντρα! Διότι γεράματα είναι αυτά... 
- Βρε άι ουστ που θα με πεις και γέρο! Κοίτα, γιατί κακή αρχή κάναμε πάλι! Δεν σκέφτεσαι τι θα πει ο κόσμος; 
- Άσε τον κόσμο κατά μέρους και βρες κανένα τραγουδάκι για τη σημερινή ημέρα.
Μέρα γενεθλίων σήμερα για το blog της Αποκαλύψεως του 999 αλλά και για τον γράφοντα, και με τις συνήθεις αλλά από καρδίας ευχές, στους αναγνώστες και σε όλο τον κόσμο περί υγείας και ευτυχίας, δεν έχω παρά να ανακοινώσω ότι θα συνέχισω και για 8η χρονιά! Δεν είναι απειλή αλλά προειδοποίηση! :) 
Το παρακάτω τραγούδι που το αφιερώνω εις τους επισκέπτας της παρούσης ιστοσελίδος, είναι το «Life goes on» με τη Shirley Bassey, σε μουσική του Μίκη Θεοδωράκη. Θα παίζει αυτόματα έως την επόμενη ανάρτηση.