Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ...

Δεν ξέρω αν στις εκλογές πρέπει να ψηφίσω με βάση το δίλημμα ευρώ ή δραχμή, ή υπέρ ή κατά του μνημονίου, αλλά εγώ θα ψηφίσω συν τοις άλλοις, έχοντας υπ' όψιν και τον παρακάτω πίνακα, όπως τον δημοσίευσε ο ΕΛΕΥΘ. ΤΥΠΟΣ προχθές στις 28/5/12. Τι λέει; Το πόσο θα αυξηθούν τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών (Αθήνα - Πειραιάς) από το 2013! Για ρίξτε μια ματιά: Απολαύσατε ακρίβεια; Οι υποψήφιοι «εθνομεσσίες» Σαμαράς και Τσίπρας από πότε έχουν να μπουν σε λεωφορείο για να πάνε στη Βουλή; Πότε ακύρωσαν τελευταία φορά εισιτήριο; Ξέρουν τι είναι αυτό; Όχι βέβαια. Αυτοί έχουν τις κουρσάρες τους και τάζουν λαγούς με πετραχήλια. Εγώ γιατί να πληρώσω παραπάνω; Δεν φτάνουν τα χαράτσια και οι φόροι; Ρωτούν αν μου περισσεύουν; Τόσες εμφανίσεις κάνουν οι πολιτικάντηδες στην τηλεόραση και είναι λαλίστατοι. Αλλά για τις αυξήσεις στα εισιτήρια μόκο! Ε, από του χρόνου θα αξίζει το ρίσκο να μην ακυρώνω εισιτήριο! Και όσο για το πρόστιμο, θα μείνουν στο... περίμενε! Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος!

Αυτά θα έχω υπόψιν μου στις 17 Ιουνίου για να αποφασίσω αν θα πάω να ψηφίσω στις στημένες εκλογές. Και τα προβάλλω λίγο παραπάνω. Έτσι, για να θυμίσω το τι μας ετοιμάζουν οι πολιτικάντηδες. Μη νομίζουν ότι το facebook επέφερε πλήρη αποχαύνωση...

Υ.Γ. Το δημοσίευμα δεν ανέφερε τις αντίστοιχες αυξήσεις των καρτών...
Υ.Γ2. Φωνάζω για τα εισιτήρια διότι τα φάρμακα με γονάτισαν ήδη...