Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΗ ΖΩΝΗ... «ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ»!!!

- Κοίτα τι λέει το ζώδιό σου σήμερα: «Η ερωτική σας ζωή ευνοείται. Καλά πάνε τα πράγµατα και για την επικοινωνία µε τους συγγενείς και τους γείτονές σας, τις φίλες και τους φίλους σας.» Μια χαρά σου τα λέει!
- Ναι, ε; Για διάβασε και το δικό σου.
- «Μια ουσιαστική συζήτηση µε τον ερωτικό σας σύντροφο για θέµατα των κοινών σας ενδιαφερόντων θα… ανεβάσει την ψυχολογική σας διάθεση.» Χμ... Πάλι έπεσε μέσα! Όντως κάναμε μία κουβέντα το πρωί...!
- Σιγά τον αστρολόγο! Δεν βρήκε το πιο εύκολο!
- Ποιό είναι αυτό;
- Το ότι κρυώνω και σήμερα από το ψοφόκρυο!
- Ε, αυτό εξυπακούεται! Όλοι οι φτωχοί κρυώνουμε! Οπότε το ευκόλως εννοούμενο παραλείπεται!
- Επίσης δεν βρήκε σε ποιά ζώνη θα είμαι αύριο!
- Ζώνη; Τι εννοείς;
- Μέχρι χθες ήμουν ακόμα στη ζώνη του Ευρώ. Αύριο; Θα μπω στη ζώνη της... δραχμούλας;
- Τι αύριο; Σήμερα δηλαδή που είσαι;
- Στη ζώνη του Λυκόφωτος! Μπρρρ...!!!
- Άσε ρε τα χαζά. Και σήμερα στο Ευρώ είσαι.
- Θα ήμουν, αν είχα Ευρώ στην τσέπη. Από τη στιγμή που δεν έχω ούτε λεπτό, είμαι στη ζώνη του φόβου και του τρόμου. Του Λυκόφωτος δηλαδή!
- Κοίτα αφού το θέτεις έτσι, θα σου δώσω εγώ την απάντηση.
- Μπα; Έγινες και μέντιουμ τώρα;
- Ναι, μόλις έγινα! Λοιπόν, Από αύριο, για να μην σου πω από τώρα, θα μπεις από τη ζώνη του Ευρώ, στη ζώνη «σουρωτήρι»!
- Τι είναι αυτή η ζώνη «σουρωτήρι»;
- Η ζώνη στο παντελόνι σου! Μόνο που από τις πολλές τρύπες που θα ανοίξεις, για να την κουμπώνεις λόγῳ δίαιτας, θα μοιάζει με σουρωτήρι! Και μη μου πεις τον Ιούλιο ότι το ζώδιό σου δεν γράφει ότι ζεσταίνεσαι ή ότι πεινάς, μέχρι τότε επιπλέον θα πεινάμε, γιατί είπαμε πως τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται! Έτσι;