Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ (10/7/2011) ΚΥΡΙΑΚΗ Δ' ΜΑΤΘΑΙΟΥ


Λέει ο Ρωμαίος εκατόνταρχος στον Ιησού στη σημερινή ευαγγελική περικοπή:

Κύριε, οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς ἵνα μου ὑπὸ τὴν στέγην εἰσέλθῃς· ἀλλὰ μόνον εἰπὲ λόγῳ, καὶ ἰαθήσεται ὁ παῖς μου. (Ματθ. 8,8)

Δεν είμαι άξιος για εισέλθεις Κύριε στο σπίτι μου. Αλλά πες ένα μόνο λόγο και θα θεραπευτεί ο δούλος μου, λέει στον Ιησού ο εκατόνταρχος. Αισθάνεται ανάξιος. Αισθάνεται ντροπή για τα αμαρτήματά του. Γνωρίζει πως η δύναμη του Χριστού είναι μεγαλύτερη από την κοσμική ρωμαϊκή εξουσία. Αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Κυρίου τον αληθινό Θεό που μπορεί να θεραπεύσει, εν αντιθέσει με τους θεούς της ρωμαϊκής ειδωλολατρείας.

Ένας λόγος σου αρκεί, λέει ο εκατόνταρχος. Αγαπάει το δούλο του και ταπεινώνεται για να τον σώσει. Δεν αξιώνει το θαύμα λόγῳ της εξουσίας του. Το ζητά αναγνωρίζοντας τις αμαρτίες του. Γι' αυτήν τη δυνατή πίστη, που είναι τόσο φανερή, ο Ιησούς θεραπεύει το δούλο. Μια πίστη που δεν βρήκε σ' όλο το Ισραήλ, όπως είπε. Το παράδειγμα του εκατόνταρχου οφείλουμε να ακολουθήσουμε. Να δείξουμε την ίδια ταπεινότητα και να εμπιστευθούμε τον Κύριο μας για τη σωτηρία μας.