Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΤΟΤέ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΟΥ!

Ρωτάει η δασκάλα τον πασίγνωστο πλέον πρωταγωνιστή μαθητικών ανεκδότων, Τοτό:
- Μιας και λόγῳ της συγχώνευσης των σχολείων που προώθησε το ΠΑΣΟΚ, και οι μαθητές στην τάξη έγιναν πάνω από 100, θα πεις μάθημα μόνο μία φορά φέτος αφού δεν προλαβαίνω να σε ξαναεξετάσω! Οπότε λοιπόν κοίτα να μου απαντήσεις σωστά:
«Εγώ διαβάζω, εσύ διαβάζεις, αυτός διαβάζει» τι χρόνος είναι;
- Χαμένος, κυρία!
Και αφού απαντάει παρομοίως σε κανα δυό ακόμη ερωτήσεις, του λέει η δασκάλα απογοητευμένη:
- Τοτέ, δεν μου απάντησες σε καμία ερώτηση... Μπορείς να μου πεις τι θα κάνεις όταν μεγαλώσεις;
- Μυστικός πράκτορας κυρία!
Γυρνώντας σπίτι ο Τοτός, τον ρωτάει η μητέρα του:
- Πως τα πήγες σήμερα στο σχολείο Τοτέ;
- Πήρα σε όλα τα μαθήματα 10!
- Σε όλα 10; Μπράβο παιδί μου!
- Όχι ακριβώς... 2 στην Ιστορία, 3 στην Αριθμητική, 1 στη Γεωγραφία...!
- Μα καλά, πάλι αδιάβαστος πήγες σχολείο;
- Τι να κάνω ρε μάνα, τώρα με τη συγχώνευση των σχολείων, κάνουνε και συγχώνευση ανεκδότων και δεν προλαβαίνω!

Τρία ανέκδοτα σε ένα λοιπόν, αφού τώρα με τον σχολικό Καλλικράτη οι συγχωνεύσεις θα... εντατικοποιηθούν σε ότι έχει σχέση με το σχολείο! Άντε, με τη μείωση των σχολείων το Υπουργείο Παιδείας, να αναβαθμιστεί σε... υφυπουργείο οικονομίας ένεκεν!