Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΕΡΑΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ...


Ντριννν!!! Το κουδούνι της εξώπορτας ήταν. Άνοιξα και ήταν μια γνωστή μου κυρία, που μάζευε από όποιον ήθελε να προσφέρει, τον οβολό μας για το φιλόπτωχο ταμείο της ενορίας μου. Δίνοντας βέβαια και το αντίστοιχο απόκομμα, μιας και σ' αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να το παίρνουμε διότι κυκλοφορούν και επιτήδειοι κομπιναδόροι.
- Αλήθεια, αυτό το δέχεται η Εφορία μαζί με τις αποδείξεις; τη ρώτησα με χιουμοριστική διάθεση.
- Όχι μου απάντησε διστακτικά.

Τι περίεργο θα μου πεις... Αλλού το κράτος χαρίζει 24 δις σε μεγαλοκαρχαρίες, ενώ την φιλανθρωπία δεν την αναγνωρίζει. Δεν αναφέρομαι στα 5€ βεβαίως, αν και με την παρούσα οικονομική κατάσταση δεν είναι και ευτελές ποσόν, αλλά στο πόσο αντιλαμβάνεται το δήθεν προοδευτικό κράτος μας την φιλανθρωπία. Λες και αυτό το ποσόν που θα μαζευτεί από πολλούς ενορίτες δεν θα διοχετευτεί στην αγορά αλλά θα μείνει σε κανένα σεντούκι φυλαγμένο!

Ας είναι... Εξάλλου την αναγνώριση της απόδειξης της φιλανθρωπίας δεν την αναμένουμε (οι χριστιανοί) από το κράτος. Αυτό μόνο να κομπάζει στον ψευτοπροοδευτισμό του ξέρει. Την περιμένουμε από το Θεό κι ας γνωρίζουμε πως με ένα μικροποσόν ενίοτε που δίνουμε στον έρανο της αγάπης, δεν εξαλείφονται τα δικά μας αμαρτήματα. Τουλάχιστον όμως ανακουφίζονται κάποιοι που έχουν σοβαρότερα προβλήματα. Γνωρίζοντας το έργο που γίνεται στην ενορία μου συμμετέχω με τον οβολό μου σ' αυτό. Πάντως το κράτος δεν πρόκειται ποτέ να προβεί σε κανένα... αντίστοιχο έρανο (ποιός να νοιαστεί για τους φτωχούς μιας και οι πολιτικάντηδες ενδιαφέρονται μόνο για τους πλούσιους πάτρονές τους)!