Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

ΠΑΧΟΣ = ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΖΩΗ!!!

- Μήπως έκανες δίαιτα μετά τα Χριστούγεννα;
- Δεν άκουσα; Ξεκίνησες δίαιτα γιατί σε στενεύουν τα ρούχα σου;
Αν ναι, την πάτησες!!! Και πριν σκεφτείς ότι σαλτάρησα λόγῳ κρίσης, δεν έχω παρά να παραθέσω την ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ!!! Την είδηση που αντί να γίνει πρωτοσέλιδο και highlight στα κανάλια, πέρασε στα ψιλά! Ιδού το απόκομμα από τον Ελεύθερο Τύπο (2/3/2013): 
Επιτέλους λοιπόν, η επιστήμη γκρέμισε άλλον έναν διατροφικό μύθο! Επιτέλους ήρθε η ώρα οι αδύνατοι να... ετοιμάζονται για βαριά κατάθλιψη επειδή τους κάνουν τα ρούχα τους! Ομολογώ ότι διαβάζω και ξαναδιαβάζω την είδηση και με πιάνουν... ρίγη συγκινήσεως! Τρώγοντας ζούμε περισσότερο!
Αύριο, Τσικνοπέμπτη, θα φροντίσω να επανακτήσω το μισό κιλό που έχασα μετά τις γιορτές. Ευτυχώς λοιπόν, η είδηση ήρθε την... κατάλληλη στιγμή!

- Για κάτσε μεγάλε, μην ενθουσιάζεσαι και πολύ!
- Γιατί ρε alter ego; Η είδηση είναι πασιφανής!
- Δεν το 'πιασες το νόημα;
- Δηλαδή;
- Κατά την έρευνα οι φαγωμένοι ζούνε περισσότερο, έτσι;
- Έτσι.
- Και τώρα με την κρίση δεν είναι αρκετοί που ζορίζονται ακόμη και στο φαΐ;
- Δυστυχώς είναι...
- Και γιατί επιμελώς έκρυψαν την είδηση τα κανάλια;
- Γιατί;
- Διότι η κυβέρνηση μας σπρώχνει στη δίαιτα! Σε λιγότερο φαγητό. Δηλαδή πιο κοντά στο θάνατο... Με σκοπό να μειωθεί ο ελληνικός πληθυσμός για να πάρουν οι ξένοι πιο εύκολα τα πλούσια εδάφη μας!
- Ωχ! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!

Και μετά από τη... σύσκεψη με το alter ego μου, μου ξεφούσκωσε ο ενθουσιασμός και προβληματίστηκα! Αντί για τσιγάρο (άρτι κομμένη συνήθεια) θα οδεύσω προς το άδειο ψυγείο μου, τουλάχιστον να φάω νοητά να μου φύγει η στενοχώρια! Αχ, ρε επιστήμη τι μου κάνεις! Τι μου κάνεις!

Υ.Γ. Αύριο λόγῳ Τσικνοπέμπτης η δίαιτα καταλύεται!   

14 σχόλια:

  1. Αααα! Δηλαδή η (κακή) χοληστερίνη, τα τριγλυκερίδια, οι υψηλές τρανσαμινάσες όταν το συκώτι πιάνει λίπος, είναι ενδεικτικά μακροζωίας; Δηλαδή ο Πάγκαλος κι ο Βενιζέλος θα μας θάψουν όλους ε; :) :)
    Τα άκρα στη διατροφή, δεν είναι ό,τι καλύτερο. Παν μέτρον άριστον λοιπόν! Ούτε Πάγκαλος, αλλά ούτε και Τουϊγκι!
    Καλή σου μέρα Apokalipsis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαξ και η επιστήμη αποφάνθη, θα αφήσουμε τα τριγλυκερίδια και τις χοληστερίνες να μας χαλάσουν τη διάθεση; Προφανώς θα υπάρχουν τα σχετικά χαπάκια οπότε και τέλος και αυτά! Όσο για αυτό με τους Πασοκοβούβαλους... με τρόμαξε! Δεν το είχα σκεφτεί αυτό το εφιαλτικό ενδεχόμενο!!!
      Φαντάζεσαι, λέμε τώρα, τον Πάγκαλο ζευγάρι με την Τουίγκι; :)) Όλοι θα έλεγαν ότι έπεσε πάνω της και την έκανε πίτα!!! :))
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Ο εγκέφαλος των αδυνάτων υφίσταται υποσιτισμό κι υπολειτουργεί;
    Αυτό κι αν είναι είδηση!
    Και με βρίσκει και πάω σε δίαιτα, που ευτυχώς δεν απέδωσε!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν το φανταζόμουν! Κοτζάμ εγκέφαλος θέλει καύσιμα κι αυτός για να δουλέψει! Γι' αυτό στην κάθε μπουκιά που τρως να ξέρεις ότι γίνεσαι... εξυπνότερη! :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα σας!
    Έρχομαι να διαφωνήσω με το alter ego σας! Η κυβέρνηση δεν μας σπρώχνει σε δίαιτα και ως εκ τούτου σε αδυνάτισμα. Μας στέλνει σε φθηνότερες τροφές, π.χ. μακαρόνια, που παχαίνουν! Διότι δια να κάνεις δίαιτα πρέπει να τρως φιλετάκια άπαχα και ψαράκια που είναι ακριβά! Άρα δεν φταίμε εμείς που παχαίνουμε! Η κυβέρνηση φταίει!
    Κατά τα άλλα, χαίρομαι που ίσως (εκτός απροόπτου) ζήσω πιο πολύ από τους αδύνατους!
    Όσο για αύριο, τσιμπήστε ένα παϊδάκι και για μένα διότι δεν θα τσικνίσω επειδή δουλεύω το βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Εδώ έγινε παρεξήγηση. Όταν το alter ego μου λέει δίαιτα, δεν αναφέρει αυτήν του... Κολωνακίου και της Εκάλης! Αναφέρει αυτήν του φτωχού λαού. Δηλαδή την μείωση ποσότητας φαγητού (έστω και β' ποιότητας)! Μεγάλη μείωση ενίοτε. Δες π.χ. όταν λιποθυμούν από την κυβερνητική επιβαλλόμενη δίαιτα (πείνα) παιδιά σε σχολεία...
      Αν ανήκεις κι εσύ στους εύσωμους, τότε θα λες σους αδύνατους (δανείζομαι τίτλο ταινίας του 007) «Ζήσε κι άσε τους άλλους (αδύνατους) να πεθάνουν»! :)
      Αφού δουλεύεις βράδυ, ε, φάε το παϊδάκι την επόμενη μέρα, την... Τσικνοπαρασκευή!!! :))

      Διαγραφή
  4. Ακριβώς αυτό που λέει η Αθηνά ...
    οι φθηνές τροφές, ζυμαρικά, ψωμιά παχαίνουν και αυτό δεν μεταφράζεται καλοζωία.
    Όταν δεν έχει η οικογένεια φαγητό δεν μπορείς να μιλάς για δίαιτες με φιλέτα και άπαχα μπιφτέκια και τυριά .
    Τα υπέρβαρα παιδιά σήμερα δεν είναι γιατί τα κυνηγά η μάνα τους με το κουτάλι, είναι γιατί δεν έχουν να φάνε , πολλά από αυτά και να μη γελάμε όταν βλέπουμε παχύσαρκους να φωνάζουν πως πεινάνε, γιατί το έχω δει κι αυτό.
    Τώρα αν θα ζήσουν περισσότερο ? Δεν ξέρω αν αποκτάς μακροζωία με πατάτες και μακαρόνια!

    Την Καλημέρα μου Σταμάτη μου
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες την παραπάνω επεξήγηση περί δίαιτας.
      Έχω δει αυτό το φαινόμενο πείνας σε σχολείο και δεν συγκινεί ιδιαιτέρως το κράτος. Υπάρχουν και οι δίαιτες των πλουσίων με τα φιλετάκια. Άλλο εκούσια δίαιτα και άλλο πείνα. Απλά όταν δεν υπάρχουν τα λεφτά, ο υποσιτισμός χτυπάει την πόρτα.
      Βέβαια, η έρευνα, υποθέτω πως θα εννοούσε περί καλής διατροφής και όχι πολλής διατροφής μιας και το πάχος μόνο στη μακροζωία δεν βοηθά!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Δηλαδή εγώ που δεν είμαι χοντρή είμαι χαζή;;;
    Τα έχασες καλέ;
    Είμαι και ξανθιά, είμαι και αδύνατη άρα ηλίθια!!!!
    Θα τρελαθώ!!!

    Φιλάκια πάω να φάω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως; Είσαι ξανθιά; Και αδύνατη;
      Χμ... Πρέπει να το κοιτάξεις αμέσως!!! :)
      Γρήγορα στην κουζίνα για φαγητοθεραπεία!!! :))
      Και ρίξε και καμία βαφή στο μαλλί καλού κακού! Αν και η έρευνα δεν λέει τίποτα για τις ξανθιές, που ξέρεις; Ίσως η επόμενη μελέτη να λέει! :))
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Και εγώ είμαι αδύνατη!!! Γιατρέ μου θα πεθάνω νωρίς;;;;
    χα,χα,χα,χα!!! Δεν παίζονται οι επιστήμονες!!! Αύριο θα φάω μερικά παϊδάκια για να πάρω κανένα γραμμάριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ αμέσως για φαγητοθεραπεία!!! Βουρ στην κουζίνα!!! Μη και σε χάσουμε νωρίς... δε λέει! :)))
      Κοίτα να μας αφήσεις και κανένα παϊδάκι και για μας, έτσι;

      Διαγραφή
  7. Το ήξερα πως είμαι πανέξυπνη...... τώρα το βεβαιώνει και η επιστήμη!!! χαχαχαχαχα
    Το αν θα ζήσω πολλά χρόνια, το καθορίζει κάποιος Άλλος και όχι η ζυγαριά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως για την επιστήμη η ζυγαριά είναι πιο σημαντική από το Θεό!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.