Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΑΓΝΩΣΤΑΙ ΑΙ ΒΟΥΛΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ...

οὐ γάρ εἰσιν αἱ βουλαί μου ὥσπερ αἱ βουλαὶ ὑμῶν, οὐδ᾿ ὥσπερ αἱ ὁδοὶ ὑμῶν αἱ ὁδοί μου, λέγει Κύριος.
ἀλλ᾿ ὡς ἀπέχει ὁ οὐρανὸς ἀπὸ τῆς γῆς, οὕτως ἀπέχει ἡ ὁδός μου ἀπὸ τῶν ὁδῶν ὑμῶν καὶ τὰ διανοήματα ὑμῶν ἀπὸ τῆς διανοίας μου.
(Ησαΐας 55, 8 - 9) 
 (Διότι οι δικές μου βουλές (λέγει ο Θεός) δεν είναι σαν τις δικές σας βουλές· ούτε οι δικοί μου τρόποι ενεργείας και οι οδοί, είναι σαν τις δικές σας οδούς.
Αλλά, όσον απέχει ο ουρανός από την γην, τόσον απέχει και η ιδική μου οδός από τις οδούς σας, και τα ιδικά σας διανοήματα από τη δική μου διάνοιαν.)

Πολλές φορές, λόγῳ ειδικότητας, μου κάνουν ερωτήσεις τύπου «γιατί ο Θεός δεν κάνει εκείνο ή το άλλο» ή «γιατί αφήνει να συμβαίνει το τάδε».  Εύλογες απορίες. Για όσους όμως δεν έχουν μελετήσει λίγο το Θεό και πως ενεργεί... Ας δούμε λίγο το παραπάνω απόσπασμα από το βιβλίο του Ησαΐα: 
Οι δικές μου αποφάσεις, μας λέει ο Θεός, απέχουν από τις δικές σας (τις ανθρώπινες) όσο ο ουρανός από τη γη! Είναι τόσο διαφορετικές! Ο σχετικός και πεπερασμένος (=επιδέχεται θάνατο) άνθρωπος, σαφώς και δεν μπορεί να έχει το βάθος της σκέψης του Θεού. Η φύση μας είναι απείρως κατώτερη από αυτήν του Θεού. Αν γνωρίζαμε το τι σκέφτεται ο Θεός, θα ήμασταν και εμείς θεοί. Ωστόσο, εμείς θα θέλαμε να σκέφτεται και να ενεργεί όπως νομίζουμε εμείς. 

Θυμάμαι σε μια παρέα, ένας έλεγε ότι «ο Θεός πρέπει να κάνει εκείνο για να μη γίνονται πόλεμοι», ενώ ένας άλλος διαφωνούσε και έλεγε ότι «θα έπρεπε να κάνει κάτι άλλο πιο αποδοτικό»! «Αποφασίστε ρε παιδιά» τους έλεγα, «περιμένει τόσην ώρα ο Θεός»! Ασφαλώς και δεν περιμένει το τι νομίζει κάθε φορά ο άνθρωπος. Περιμένει όμως κάτι πιο ουσιώδες: 

Αντί να περιμένει από το Θεό, ο άνθρωπος, να επεμβαίνει για να λύσει προβλήματα, που δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον άνθρωπο, να προσπαθήσει να τα λύσει μόνος του! Δεν γίνεται από τη μια μεριά να πετάς το πετάς το φαγητό σου στα σκουπίδια και από την άλλη να θες ο Θεός να ταΐζει τους πεινασμένους. Δεν γίνεται να θες ο Θεός να σταματάει τους πολέμους όταν οι άνθρωποι τους ξεκινούν! Δεν γίνεται να καταστρέφεις το περιβάλλον και μετά να έρχεται ο Θεός να το επαναφέρει στην προτέρα κατάσταση.

Ο Θεός δεν είναι ούτε ο άμεσος τιμωρός ούτε παραβιάζει τις συμφωνίες του. Είπε στον άνθρωπο αν θέλει να γίνει κατά χάρη θεός, να αγαπάει. Του είπε επίσης, ότι θα σεβαστεί την ελευθερία του (ανθρώπου) να αποφασίσει. Το αν ο άνθρωπος προτιμά το αντίθετο με όσα δεινά αυτό επιφέρει, είναι στο χέρι του ανθρώπου να το αλλάξει. Μέχρι να αλλάξουμε μυαλά λοιπόν εμείς οι άνθρωποι, ας αφήσουμε το Θεό να έχει τη δική του βούληση.