Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ... ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ!


- Καλημέρα κυρ λαγέ. Δεν σε βλέπω καλά σήμερα. Τι τρέχει;
- Άστα κυρ αλεπού. Πάω να σκάσω!
- Γιατί;
- Είμαι που είμαι χρεωμένος στα δάνεια από το μαγαζί με τις βάφλες (δες εδώ), τώρα θα πρέπει να πληρώσω και το νέο χαράτσι στα ακίνητα! Και το λαγούμι που έσκαψα είναι μεγάλο και έχει κάμποσα τετραγωνικά!
- Ε, μην πληρώσεις!
- Γίνεται να μην πληρώσω κυρ αλεπού; Ο Βενιζέλος θα μου κόψει το ρεύμα!
- Και βέβαια γίνεται!
- Για πες!
- Θα κάνεις τον πεθαμένο!
- Άμα ήταν να πεθάνω για να γλιτώσω τους φόρους, θα το είχα κάνει!
- Ρε βλάκα, στα ψέμματα θα το κάνεις! Στα χαρτιά!
- Και έτσι θα γλιτώσω τα φορομπηχτικά χαράτσια του Βενιζέλου;
- Ασφαλώς! Έχεις δει κανέναν πεθαμένο να πληρώνει φόρους;
- Όχι!
- Άκου που σου λέω, λοιπόν!
- Και πως θα «πεθάνω»;
- Άστο σε μένα! Θα πάρω την φίλη μας τη χελώνα που είναι γιατρός, θα πάμε στο ληξιαρχείο και θα δηλώσουμε ότι έφαγες τοξικά καρότα και πέθανες! Και για να μην εξαπλωθεί η αρρώστια σου, σε θάψαμε άμεσα. Βέβαια, θα χρειαστεί να δώσεις και «κάτι» στη χελώνα. Καταλαβαίνεις...
- Ε, άμα είναι να γλιτώσω τα χαράτσια του Βενιζέλου, θα πληρώσω τη χελώνα. Μπορώ να κάνω κι αλλιώς; Ξεκινάμε το σχέδιο!

Μετά από κανένα δίμηνο, ξαναπέρασε από σπίτι του λαγού η αλεπού. Απ' έξω κρέμονταν μια ταμπέλα που έγραφε ΠΩΛΕΙΤΑΙ.
- Τι βλέπω κυρ λαγέ; Έβαλες πωλητήριο στο λαγούμι;
- Τι άλλο να κάνω;
- Μα καλά, εσύ «πέθανες» για να το σώσεις, και τώρα το πουλάς;
- Αμ, εγώ φταίω που ακούω τις έξυπνες τις ιδέες σου και στο τέλος την πατάω!
- Τι έγινε κυρ λαγέ; Μη μου πεις πως δεν έπιασε το κόλπο με τον «μαϊμού» θάνατο;
- Εμ, σαν «πεθαμένος» δεν πλήρωσα το χαράτσι. Αλλά μετά ήρθανε συνεργεία του ΥΠΕΧΩΔΕ για να χαλάσουν το λαγούμι μου για να περάσει ο δρόμος! Είδα κι έπαθα για να «αναστηθώ»! Και έσκασα ένα κάρο λεφτά σε χαρτούρα, χαράτσια και πρόστιμα!!! Άσε τα λεφτά που έδωσα στο δικηγόρο γιατί κατηγορήθηκα για απάτη στο Δημόσιο! Και τώρα πουλάω το λαγούμι μου για όλα αυτά τα χρέη! Φταίω εγώ που ακούω τις ηλίθιες ιδέες σου!
- Μα εσύ ήθελες τρόπο να μην πληρώσεις!
- Και δε μου λες κυρ αλεπού, εσύ το χαράτσι του Βενιζέλου το πλήρωσες;
- Όχι!
- Γιατί;
- Διότι εγώ μένω στο ενοίκιο! Η φωλιά δεν είναι δική μου, και το πλήρωσε ο ιδιοκτήτης!
- Δηλαδή εσύ δεν πληρώνεις, και δίνεις σε εμένα συμβουλές;;;
- Να μην τις ακούς, άμα δεν σου αρέσουν! Έμα πήγα να σε βοηθήσω, έμα θα βρω και το μπελά μου; Άντε γεια!