Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟΓΝΩΣΗ...

- Μου έκοψαν 100€! Εσένα;
- 280€.
- Τόσα πολλά;
- Ναι.
- Και πως θα τα βγάλεις πέρα;
- Δεν θα τα βγάλω. Μόνο η δόση στην Εθνική για το σπίτι είναι 300€. Βάλε ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ... Και δεν έχω πληρώσει ακόμη τα 150€ που μου ήρθε ως έκτακτη εισφορά. Ούτε και τον νέο φόρο για το σπίτι έχω. Τι να πρωτοπληρώσω με τα υπόλοιπα 300€... Και τι θα τρώω; Πως θα ζήσω;
- Ψυχραιμία κάτι θα γίνει.
- Τίποτα δεν θα γίνει.
- Κάνε υπομονή. Να ζητήσεις επιμήκυνση του δανείου για να ελαττωθεί η δόση.
- Και να το κάνω, νομίζεις ότι θα εγκριθεί; Άσε που θα αργήσει να μου δώσει απάντηση η τράπεζα.
- Από κάπου πρέπει να αρχίσεις...
- Άστο. Απλά τελείωσα. Ή θα με βάλουν φυλακή, ή...
- Ηρέμησε! Μην σε παίρνει από κάτω.
- Καλύτερα να φύγω με αξιοπρέπεια. Δεν αντέχω...
- ...

Ο διάλογος είναι δυστυχώς πραγματικός. Και τα νεύρα σπασμένα. Δεν είχα τι να πω στη φίλη μου. Το να αναρτήσω κάποια γελοιογραφία ή σαχλαμάρα δεν καλμάρει τα νεύρα... Το χιούμορ πια είναι πολυτέλεια.

Κύριοι Βενιζέλε και Παπανδρέου δεν έχετε νιώσει ποτέ την απόγνωση. Ένα σκασμό λεφτά τσεπώνετε κάθε μήνα και με τις αυξήσεις και τους έκτακτους φόρους θα τσεπώσετε ακόμα πιο πολλά. Και βγάζετε μετά μια γλώσσα δυό μέτρα να, και λέτε μαλακίες για ηλίθιους! Δεν θα πεινάσει το δικό σας παιδί... Ίσα, ίσα μάλιστα!

Το τρέχον έλλειμμα σας... πείραξε, ε; Δώστε δυό-τρεις δόσεις από τις μίζες που τσέπωνε το κόμμα σας από τη Siemens και το κλείσατε. Τόσο απλό. Αλλά που να επιστρέψετε ένα ψίχουλο από την πίτα που φάγατε!

Σας εύχομαι ρε λαμόγια, όλα όσα θα τσεπώσετε από τους νέους σας φόρους, να τα φάτε σε γιατρούς και γραφεία τελετών!

Αν πάθει κάτι η φίλη μου, τότε δεν θα φωνάζω ή θα περιοριστώ σε μούντζες όπως οι δήθεν αγανακτισμένοι. Θα ξαναπιάσω τη σφεντόνα μου, να θυμηθώ τα άτακτα παιδικά μου χρόνια που οι γάτες ούτε που πλησίαζαν το σπίτι μου! Ελπίζω μόνο, να μην έχω χάσει τη φόρμα μου στο σημάδι! Για να νιώσετε τι σημαίνει κανονική απόγνωση και αγανάκτηση!