Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΚΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΒΡΑΧΟΣ

- Δεν θα πας κι εσύ διακοπές; Ρώτησε το κύμα το βράχο.
- Όχι. Που να πάω άλλωστε;
- Στα ξαδέλφια σου τα βουνά. Εκεί στα μεγάλα υψόμετρα, έχει περισσότερη δροσιά.
- Με ζαλίζει το μεγάλο ύψος! Και δεν μ' αρέσουν τα χιόνια!
- Δεν βαρέθηκες την αρμύρα μου;
- Όχι.
- Δεν κουράστηκες να με βλέπεις, τη μία ορμητικό και φουσκωμένο και την άλλη ήρεμο;
- Όχι! Εσύ γιατί δεν πας όμως διακοπές;
- Και που να πάω εγώ;
- Φύγε από 'δω και πήγαινε στη στεριά! Εκεί έχει ερήμους που δεν έχουν καθόλου νερό.
- Ναι αλλά έχει πολύ ζέστη και θα εξατμιστώ.
- Δεν σε κούρασε η παρουσία μου που σου κόβει την ορμή;
- Όχι.
- Δεν βαρέθηκες να με βλέπεις να στέκομαι πιο ψηλά από σένα;
- Όχι.
- Ούτε κι εσύ λοιπόν νιώθεις την ανάγκη ν' αλλάξεις παραστάσεις για λίγο. Να... ανανεωθείς!
- Μα δεν χρειάζεται! Έχω καλή και μεγάλη παρέα! Τα ψάρια, τους βράχους, τα πλοία, τα θαλασσοπούλια...
- Την ίδια παρέα έχω κι εγώ! Άρα... που θα βρούμε καλύτερα άμα φύγουμε για διακοπές;
- Πουθενά!
- Εξάλλου άμα φύγω, που θα κάνουν φωλιές τα θαλασσοπούλια και θα βρίσκουν καταφύγιο;
- Και εγώ αν φύγω, τι θα απογίνουν τα ψάρια και τα πλοία;
- Οπότε άσε τις διακοπές για τους ανθρώπους, που μονίμως θα ψάχνουν την ξεκούραση.
- Άστους να ψάχνουν...

Κι από τότε, ούτε ο βράχος, ούτε το κύμα ξαναμίλησαν για διακοπές. Τι να τις κάνουν άλλωστε; Καλά περνούσαν και καλά περνάνε! Αλίμονο σε μας!

12 σχόλια:

  1. Aναστέναξα στο τέλος της εγγραφής. Μ αυτό το "αχ" που μου πήρες απ το στόμα. Το αλίμονο σε μας...

    Εγώ πάλι έχω την τύχη να τα έχω και τα δυο μπροστά μου, γιαυτό και δεν πάω ούτε και γω διακοπές, θα μείνω μαζί τους να τους κάνω συντροφιά.

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμεις οι ανθρωποι συνεχως ψαχνουμε... κακο του κεφαλιου μας! και γιατι αλοιμονο μας παρακαλω??? ας περασουμε καλα εκει που ειμαστε ο καθενας.... εεεε τι να κανουμε δηλαδη?αμα σκασουμε θα βγει κατι?? δεν νομιζω! θελω θαλλασα?? μπαινω στο blog σου :))) μια χαρα!καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσε το αισιόδοξο της Μαρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαρία Νικολάου

    Αν ζεις κοντά σε θάλασσα απλά... σε ζηλεύω!

    Το αλίμονο το έβαλα για όσους δεν αντέχουν το περιβάλλον τους και ψάχνουν μια πρόσκαιρη αλλαγή για να ξεκουραστούν. Ή έτσι νομίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ maria

    Αυτό που ήθελα να πω με το κειμενάκι που σκαρφίστηκα, είναι πως αν ζούμε σε περιβάλλον που μας αρέσει, τότε το φευγιό για διακοπές είναι άχρηστο!

    Κρίμα που η θάλασσα στο blog μου δεν... πιτσιλάει κιόλας! Θα σου έκανα ένα πλαφ! για να δροσιστείς...! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Μαρία Νικολάου (ΙΙ)

    Ζηλεύω και την αισιοδοξία της Μαρίας εκτός από τη θάλασσα σου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΜΜ...προσωπικά εξέλαβα αλλιώς την ανάρτηση.
    Το κύμα και ο βράχος είναι φτιαγμένα από το Μεγάλο Χέρι για να βρίσκονται εκεί που βρίσκονται. Αν όλα τα κύματα και όλοι οι βράχοι αποφάσιζαν να "πάνε διακοπές", δεν θα υπήρχαν θάλασσες και ακτές! Αυτός είναι ο ρόλος τους! Επομένως...ούτε θα πήγαιναν ποτέ διακοπές ούτε θα περνούσε από το μυαλό τους ποτέ κάτι τέτοιο!

    Καλό απόγευμα Apocalipsis999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ περήφανη μανιάτισσα

    Αν ο ρόλος των βράχων και των κυμάτων είναι η στατική τους παρουσία, αυτό εναπόκειται στον Ύψιστο.

    Όμως, στους μύθους ο ανθρωπομορφισμός στα ζώα και στα άψυχα, εναπόκειται στον άνθρωπο που προσπαθεί να περάσει κάποια ιδέα πιο εύκολα και κατανοητά! Για φαντάσου όμως, σουρελιστικά, να γινόταν ένας παρόμοιος διάλογος; Τι θα αποφάσιζαν άραγε αν έπαιρναν το ελεύθερο από τον Ύψιστο;

    Λες ο Μεγάλος Κυβερνήτης να θέλησε να βρισκόμαστε εκεί που είμαστε, και να είναι αυτός ο ρόλος μας; Και προσπαθεί να απομακρύνει σε όσον το δυνατόν περισσότερους την ιδέα των διακοπών; Γιατί όχι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φίλε μου... έλα παρε με απ το χέρι και πάμε μαζι διακοπες... ονείρουν... μαγικά...

    ελα ντε μη φοβασαι..:)))

    αν περασεις απ μενα θα καταλαβεις..

    καλο βραδυ με φιλια που ξαποσταίνουν στα βραχια και χαζευουν την θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ότι στην ίδια την ιστορία ο βράχος και το κύμα προτιμούν να μείνουν στο φυσικό τους χώρο και να μην πάνε διακοπές νομίζω μου δίνει το δικαίωμα να δώσω την ερμηνεία που έδωσα.

    Και βέβαια ο ανθρωπομορφισμός είναι συχνό και όμορφο τέχνασμα.

    Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση (γενικά ότι γίνεται με φαντασία μου αρέσει πολύ!)

    Καλό βράδυ Apokalipsis999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ σ' αγαπώ

    Οι διακοπές του ονείρου απέμειναν... αλλά ζητούν μεγάλη φαντασία! Ελπίζω να μη φυλλοροήσει κι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ περήφανη μανιάτισσα

    Το ότι δίνεις μία ακόμη ερμηνεία, σημαίνει πως η ιστορία δεν είναι μονοδιάστατη! Και βέβαια, μου έδωσες έτσι, έμπνευση για κάτι που θα βάλω μελλοντικά! Εξάλλου αυτό το νόημα έχουν και τα σχόλια. Το κακό θα ήταν να σιωπούσες, και το χειρότερο να αδιαφορούσες!

    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.