Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

ΚΑΛΟ... ΚΑΚΟΚΑΙΡΙ !!!


- Που θα κάνεις διακοπές φέτος;
- Μα που αλλού; Στα περιττά έξοδα!
- Δεν εννοώ αυτό! Διακοπές καλοκαιρινές.
- Στην τηλεόραση!
- Ε;
- Θα σταματήσω να βλέπω τηλεόραση!
- Καλοκαιρινές διακοπές σου λέω! Κανένα ταξίδι αναψυχής εννοώ!
- Ααα...! Πουθενά βέβαια. Εγώ είμαι... διαρκείας! Άνευ διακοπών!
- Δηλαδή;
- Άμα πάω κάπου, θα διακόψω τα προβλήματά μου;
- Προσωρινά θα τα αφήσεις πίσω.
- Άρα, άμα γυρίσω πάλι μπροστά μου θα τα έχω, σωστά;
- Ναι!
- Οπότε όταν έρθει η μέρα της επιστροφής, θα με πιάσει κατάθλιψη, έτσι;
- Εεεεε....
- Ας πούμε ότι θέλω να ξεχάσω την φτώχεια μου. Άμα πάω διακοπές, οι οποίες κοστίζουν, πως θα την ξεχάσω;
- Ναι, αλλά θα ξεφύγεις από τη ρουτίνα!
- Ναι, αλλά άμα γυρίσω, πάλι στη ρουτίνα δεν θα ξαναμπώ;
- Ναι...
- Οπότε, και σπατάλη χρημάτων θα έχω, και δεν την αποφεύγω τη ρουτίνα! Γιατί να φύγω λοιπόν; Τι να την κάνω αυτήν την πρόσκαιρη πολυτέλεια; Δεν κάνω λίγη υπομονή να μέχρι να φύγει το κακοκαίρι;
- Καλοκαίρι θες να πεις!
- Όχι κακοκαίρι είναι. Διότι και ζέστη κάνει που δεν αντέχεται, και η μέρα είναι μεγάλη και αργεί να ξεκουμπιστεί! Ενώ το χειμώνα άμα κρυώνεις φοράς κανένα ρούχο παραπάνω και δεν ανάβεις τη σόμπα. Το καλοκαίρι υποχρεώνεσαι να ανάβεις τον ανεμιστήρα. Άσε που η μικρότερη μέρα δίνει την αίσθηση πως φεύγει γρηγορότερα και λες ανακουφισμένος, αντέξαμε μια μέρα ακόμα!
- Έτσι όπως το θέτεις...
- Όταν δεν έχεις λεφτά, έτσι υποχρεώνεσαι να το δεις! Καλό σου καλοκαίρι λοιπόν! Ε... κακοκαίρι ήθελα να πω!

14 σχόλια:

  1. Λες γι αυτό εγώ από παιδί να λατρεύω το χειμώνα;

    Καλό μήνα να εχεις. Που θα παει... θα φθινοπωριάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ φιλοσοφημενο και λογικο!!!δεν αντεχετε το καλοκαιρι!! οντως κακοκαιρι.... χαχαχα!! :))) και με λεφτα και χωρις προτιμω τον χειμωνα!!! καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Μαρία Νικολάου

    Λατρεύεις το χειμώνα; Αν δεν υπήρχε το καλοκαίρι ίσως να τον βαριόσουν! Υπομονή σε 2,5 μηνάκια θα μπει σιγά σιγά το φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ maria

    Αν είχα λεφτά τότε... το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή!!! Χωρίς λεφτά ψηφίζω χειμώνα δαγκωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κάθε εποχή έχει τη χάρη της. Σήμερα όμως έχεις δίκιο να τα βλέπεις όλα μαύρα. Μη φοβάσαι. Λεφτά υπάρχουν δεν το είπε και ο Πρωθυπουργός;Λες να έλεγε ψέμματα; Δεν το συνηθίζει όμως. Και αν δεν υπάρχουν θα ψάξει τις τσέπες του κοσμάκι. Ηδη το κάνει. Οπως και να' χει Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ρένα

    Προχθές που είχα πάει επίσκεψη στον πρωθυπουργό, δεν είχε τι να με κεράσει και μου πρόσφερε από τα λεφτά που υπάρχουν! Και φάε το 'να, φάε τ' άλλο, γίνανε καπνός! Μαζί τα φάγαμε!!!
    Καλό καλοκαίρι και σε σένα, από μας τους ἐν τῇ πόλει παραθεριστάς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ JK SKROYTZAKOS

    Καλό σου μήνα και καλά να περάσεις στις διακοπές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ περήφανη μανιάτισσα

    Αν και εγώ θα κάνω φέτος διακοπές στις επάλξεις της μπλογκόσφαιρας, ευχαριστώ και αντεύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα εμενα το περσινο μου (-καιρι) ηταν τελικα καλο - καιρι! χαχαχα

    α) χωρισα απο μια σχεση που με ειχε ταλαιπωρησει πολυ
    β) ξαναβρηκα τον εαυτο μου και ολα οσα ειχα χασει μαζι του
    γ) ηρθα κοντα με ανθρωπους που ειχα αποξενωθει κυριως λογω αποστασης
    δ) δεν εκανα διακοπες σε καποιο νησι, τις περασα στο χωριο παρεα με το σοι (γονεις, γιαγια, ξαδερφια, θειους, ανηψια) που πραγματικα ηταν τελεια

    και γενικως ητανε ενα καλο καλοκαιρι

    τωρα για το φετινο.... θα δουμε! ηρθε αλλωστε! υπομονη και βλεπουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω, πω! Έκανες τόσα πολλά; Μπράβο! Το καλοκαίρι το 11 (εξ ου και η παρούσα ανάρτηση) ήταν ένα ήρεμο καλοκαίρι χωρίς κάτι το εξαιρετικό... μάλλον βαρετό θα έλεγα! Γι' αυτό το ονομάτησα κακοκαίρι!

      Διαγραφή
  11. * δυστυχως η ευτυχως το καλοκαιρι για μενα δεν ειναι 3 μηνες, δε το ζω 3 μηνες, πχ περσι ηταν σα να κρατησε 3 εβδομαδες οσο η άδειά μου αλλα εφταναν για να χαρατηρισουν ολη την εποχη ωραια! χιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, αν το καλοεξετάσεις το πράγμα, εύκολα συνδιάζουμε το καλοκαίρι μόνο με τις διακοπές παρά με τη ρουτίνα της πόλης. Στην Κρήτη φερ' ειπείν το καλοκαίρι είναι 4 με 5 μήνες! Αλλά αφού είχες 3 ολόκληρες εβδομάδες ἀδεια... ε, να σε πω τυχερή; Μπροστά στη 1 εβδομάδα τη δική μου... μάλλον! :))

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.