Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ!


- Όταν ο χρόνος τρέχει και δεν βρίσκεις μια καλή κίνηση, τι κάνεις;
- Πελαγώνεις!
- Εννοείται! Αλλά μετά από αυτό!
- Ε...
- Δεν επιτίθεσαι. Αφήνεις στον αντίπαλο αυτήν την πρωτοβουλία!
- Και αν ο αντίπαλος έχει κάποιο καλό σχέδιο κατά νου;
- Ότι σχέδιο και να 'χει, εσύ θα το καταλάβεις εγκαίρως και θα αμυνθείς καταλλήλως!
- Και αν δεν το καταλάβω εγκαίρως;
- Ε, τότε... κάνε την προσευχή σου!
- Δηλαδή;
- Να μην είναι καλό το σχέδιο του αντιπάλου σου και να μην έχει σκεφτεί καλά τις μετέπειτα κινήσεις! Ειδάλλως...
- Ειδάλλως, τι;
- Θα χάσεις την ψυχραιμία σου και... θα χάσεις την παρτίδα! Απλό ε;
- Ναι αλλά εγώ ξέρω τον τρόπο να μην χάνω!
- Δηλαδή;
- Δεν θα παίξω!!! Αφού το παιχνίδι εκτός από καλή στρατηγική απαιτεί και ψυχραιμία, θα με κουράσει και θα κάτσω απλός θεατής!
- Έτσι όμως δεν πρόκειται να κερδίσεις ποτέ σου!
- Θα προτιμήσω να παίζω παιχνίδια που στηρίζονται στην τύχη! Λιγότερη κούραση θα έχουν και δεν θα φταίω μόνον εγώ άμα χάνω!

Κάπως έτσι μου τα έλεγε η ανιψιά μου όταν της μάθαινα σκάκι. Θα μου πεις η πονηριά έχει μια... χάρη! Σε δείχνει εύστροφο. Σου λέει άμα χάσω στο σκάκι, θα φταίω εγώ που δεν εξάσκησα το νιονιό μου στο να αντιλαμβάνεται στη σκακιέρα πέρα από αυτό που βλέπει το μάτι μου. Ενώ άμα υπάρχουν ζάρια ή τραπουλόχαρτα, ε, η τύχη θα φταίει! Μόνο που η κυρία τύχη μπορεί μεν να δίνει το άλλοθι στα παιχνίδια, αλλά το άλλοθι της ήττας, μετριάζει τη νίκη! Και ειδικά άμα παίζεις, χωρίς αντίπαλο! Πόσο μάλλον όταν δεν παίζεις και καθόλου!