Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ... ΦΡΙΚΑΣΕ!

Φουλ πανσιόν, τελεβιζιόν ερκοντισιόν γκαραντί! Γκαζόν αλελετούρ ντούμπλε φας!
Κατάλαβες; Ωραία!
Σουξέ κι από μανζέ γκουρμέ! Φρικασέ, κονκασέ, φρουί ζελέ, κομπλέ!
Γκαζόν, σεζλόνγκ, πλονζόν!

Με αυτά τα «υψηλού επιπέδου» γαλλικά (!), ο ήρωας της διαφήμισης της COSMOTE (με προγράμματα συμβολαίου Απεριόριστα), πείθει δύο γαλλίδες τουρίστριες να νοικιάσουν από το δικό του ξενοδοχείο δωμάτιο, στο νησί! Ενώ μάλιστα αποχαιρετά τους λοιπούς «κυνηγούς τουριστών προς ενοικίαση δωματίου» που έχασαν τους πελάτες με το περισπούδαστο... «Σακ βουαγιάζ»!!!

Με αυτή την τριτοκοσμική κατάσταση που μας γυρνάει πολλά χρόνια στο παρελθόν, θέλησε η COSMOTE να διαφημίσει το προϊόν της! Δηλαδή, προβολή της ημιμάθειας έναντι της αμάθειας! Και βέβαια, δεν με ενδιαφέρει καθόλου που η COSMOTE υποτιμά με αυτόν τον τρόπο το προϊόν της. Αυτό που είναι όμως προσβλητικό είναι το ότι παρουσιάζει ένα παλαιό πλέον φαινόμενο, λες και συμβαίνει και σήμερα! Λες και στην εποχή του διαδικτύου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με τους ξένους, είτε με... νοήματα, είτε μέσα από έναν αχταρμά ξένων λέξεων! Επειδή αυτό το κάνουν προφανώς τα στελέχη της COSMOTE, δεν σημαίνει πως το κάνουν και οι νέοι όπως βλέπουμε στη διαφήμιση!

Ας μάθει η COSMOTE πως ο κόσμος δεν είναι τόσο αγράμματος όπως παλιότερα, και οι περισσότεροι γνωρίζουν τουλάχιστον αγγλικά! Επίσης, αυτού του είδους η... καπατσοσύνη όχι μόνο ανήκει στο παρελθόν, αλλά δεν είναι η «αρετή» που θα έπρεπε να επιβραβεύεται. Εκτός κι αν τέτοια είναι η συμπεριφορά της προς τους πελάτες της... οπότε και αν ρωτήσεις τους υπαλλήλους της αν γνωρίζουν να μιλάνε γαλλικά, Πα λε βου φρανσέ, θα σου απαντήσουν προφανώς, Μακαρόνια φρικασέ! Φαντάσου κι αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα με τη σύνδεση τι θα σου λένε!

14 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν την έχω παρακολουθήσει. Δεν ξέρω αν χάνω ή κερδίζω, θα ήθελα να την δω για να γελάσω.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντως, αυτό που ήθελαν, το πέτυχαν! τραβάει την προσοχή γιατί έχει πλάκα!
    Και μή νομίζεις φίλε μου...ο Ελληνάρας, κάτι τέτοια θέλει...
    καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχεις απολυτο δικιο!και εχουμε ξαναδει τετοιου ειδους σαχλαμαρες και απο αλλες εταιριες! οπως το λες δεν ειναι να επιβραβευεις τον και καλα μαγκα που με την κουτοπονηρια του καταφερε αυτο που οι αλλοι δεν μπορουσαν.. δεν ξερω σαν να θελουν να περασουν μηνυματα για καποιο λογο... τι να πω! καλη εβδομαδα :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ σ' αγαπώ

    Με αυτές τις διαφημίσεις δεν έχεις παρά να κάνεις ένα στιγμιαίο χαβαλέ όταν τις δεις. Αλλά για να μην έχει υποπέσει στην αντίληψή σου μάλλον δεν πολυπαρακολουθείς τηλεόραση! Και ελπίζω να μην αρχίσεις να παρακολουθείς το χαζοκούτι μόνο και μόνο για να δεις τη διαφήμιση! :)
    Αν θες μπορείς να τη δεις τη διαφήμιση στο yοutube κλικάρονταςεδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ευαγγελία

    Πράγματι τραβάει την προσοχή, και αυτός είναι ο στόχος των διαφημιστών. Αλλά προσωπικά δεν μου άρεσε...
    Ο «Ελληναράς» καλά θα κάνει να ξυπνήσει διότι η κουτοπονηριά του τον κατάντησε γκαρσόνι και τους τουρίστες αφεντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria

    Δυστυχώς είτε σκόπιμα, είτε όχι, μέσα από την πλάκα πάντα περνάνε μηνύματα. Και αυτό του καπάτσου καταφερτζή που διαθέτει περισσότερη κουτοπονηριά από τους άλλους (περίεργο δεν είναι που κανένας δεν γνωρίζει λίγα αγγλικά έστω, παρότι υποτίθεται ότι λόγῳ του τουρισμού έρχονται τακτικά σε επαφή με τουρίστες;) αντί για παράδειγμα προς αποφυγήν, μας πασάρεται σαν μια οικεία καρικατούρα που τα καταφέρνει κιόλας! Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nα σου θυμήσω πως η πονηριά είναι μέρος της κουλτούρας μας, ήτε μας αρέσει ήτε όχι; Μάλιστα τη διδασκόμαστε και στο σχολείο: Οδυσσέας, δούρειος ίππος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ευαγγελία

    Η πονηριά ναι, όχι η... κουτοπονηριά!
    Για φαντάσου στη διαφήμιση να υπήρχε κάποιος που να μιλά αγγλικά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΟΒΙΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΕ ΑΓΝΟΟΥΝ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΚΙ ΟΤΑΝ ΝΟΣΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΝΩ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ(ΕΜΕΙΣ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ "ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ" ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ).ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΕ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΜΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΟΥΤΣΟΓΑΛΛΙΚΑ (ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑΤΑ TOYLA SPATOYLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ TOYLA

    Άμα σου τύχει κανένας γάλλος ασθενής στη μονάδα, να τους πεις Μεσιέ, σακ βουαγιάζ, μπον παραντίς, ραντεβού Σαν Πιερ, ατού ταλέρ! Ε, τότε ίσως το πάρει χαμπάρι ότι πεθαίνει!
    Πράγματι είναι σωβινιστές με τη γλώσσα τους, ενώ εμείς ούτε στα ελληνικά δεν μπορούμε πια να γράφουμε!!! Κι ας έχουμε όχι απλά γλώσσα-εργαλείο, αλλά γλώσσα-πύραυλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γέλασα με την ψυχή μου! Αχ, βρε παιδια να'στε καλά!
    υ.γ. "...ραντεβού Σαν Πιερ, ατού ταλέρ!".... τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ TOYLA SPATOYLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πρόβλημα δεν είναι οι Γάλλοι.
    Έχουν μια θαυμάσια γλώσσα και είναι περήφανοι, γι' αυτό και την προστατεύουν.

    Το πρόβλημα είμαστε εμείς που τα εξαίσια ελληνικά μας τα καταστρέφουμε με την αγραμματοσύνη και τα <>, ε Apokalipsis999;

    Επίσης το τριτοκοσμικό φαινόμενο με τους κράχτες στα νησιά που τρέχουν στο λιμάνι μόλις έρχεται το πλοίο, είναι ένα γεγονός. Ας βελτιωθούμε λοιπόν αν δε μας αρέσει. Δε φταίει η διαφήμιση που καθρεφτίζει την πραγματικότητα!

    Επί τη ευκαιρία:
    δεν είναι αλελετούρ, αλλά αλέ ρετούρ
    ομοίως δεν είναι πα λε βου φρανσέ, αλλά παρλέ βου φρανσέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ανώνυμε

    Έχεις δίκιο για τις διορθώσεις σου. Απλά τα έγραψα με παραποιητική διάθεση, για να δώσω λίγο χιούμορ.

    Πράγματι, όπως έχω τονίσει, το πρόβλημα είναι η εκούσια ημιμάθεια που δείχνουμε. Υποτιμούμε την ελληνική γλώσσα και προτιμούμε την αγγλική. Και αυτό φρονώ θα μας γυρίσει μπούμερνγκ.

    Η διαφήμιση, το να προβάλει μια τριτοκοσμική πρακτική (που παλιότερα ήταν πολύ εντονότερη) ως... αρετή που την ακολουθεί η διαφημιζόμενη εταιρεία, κατ' εμέ, γίνεται δυσφήμιση. Και για την εταιρεία και για τα τουριστικά μέρη. Δεν έχει η διαφήμιση στόχο να διορθώσει τα κακώς κείμενα στα νησιά, όσο να προβάλει την κουτοπονηριά ως αρετή ή ως κάτι το καλό. Που με κατ' αυτόν τον τρόπο το προϊόν της εταιρείας (Cosmote) υπερέχει στην αγορά, προφανώς έναντι των ανταγωνιστών του.
    Οπότε λοιπόν, η διαφήμιση οφείλει να μην μας γυρίζει στη δεκαετία του '80 και ούτε η κουτοπονηριά ή η ημιμαθής καπατσοσύνη είναι αρετές που πρέπει να προβάλλονται. Εκτός και αν δεν τις θεωρούμε κουσούρια που πρέπει να τα αποβάλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.